INFORMATION OM SCHMITZ

Vores ejendomsadministration bygger på høj kvalitet og rettidig omhu, og vores flexible ydelser er tilpasset den enkelte kundes ønsker og behov.

Vi lægger stor vægt på at levere en professionel og kvalitetsbevidst administration. 

Vi har et tæt samarbejde og dialog med vores kunder, og du er altid tilknyttet en fast nøglemedarbejder, der har et indgående kendskab til din ejendom.

Ejendomsadministration, hvad er det?  Vi varetager alle opgaver i den daglige og løbende forvaltning og administration af bolig- og erhvervsejendomme, såsom:

  • Betalingsstyring og bogføring
  • Udarbejdelse af budgetter
  • Udsendelse af vand- og varmeregnskaber
  • Huslejeopkrævning og kontrol af indbetalinger
  • Forhold omkring lejekontrakter
  • Kontakt til lejere og offentlige myndigheder
  • Omprioritering af gældsposter

Vi tilbyder herudover også ekstra ydelser som vedrører andet end de almindelige administrationsopgaver, mod betaling af et særskilt gebyr.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål omkring vores ejendomsadministration. Lad os sammen skræddersy en løsning der passer netop til dine behov.


 

 

LIGNENDE LEDIGE LEJLIGHEDER